THE ROLLING STONES - I'm moving on [traducida al español]


Canción: I'm moving on
Artista: The Rolling Stones
Álbum / EP / Single: December's Children (And Everybody's)
Año: 1965
Nº de track: 12
Letras:  Jagger/Richards
Referencias: -

__________________________________________________________

I'm moving on
Saliendo adelante


I warned you baby from time to time
Te lo advertía, nena, de tanto en tanto.
You don't listen so pay me no mind
No me escuchas, y así que no me importa
About movin' on, yeah Im a moving on
seguir adelante, sí, estoy siguiendo adelante.
I'm through with you, too bad you're blue
He terminado contigo, qué pena que estés triste.
I'll move on
Seguiré adelante.

Mister Engineer take the throttle in hand
Sr. Maquinista, con su palanca en mano,
Take me back to that Southern land
lléveme de vuelta hacia aquellas tierras del sur.
It's called moving, keep a rolling on
A eso le llamo irse, continúe avanzando.
You're flying too high for my old sky
Estás volando muy alto por mi antiguo cielo.
I'll move on
Seguiré adelante.

Mister Fireman please woncha listen to me
Señor Bombero, por favor présteme atención,
I got a woman in Tennessee
tenía una mujer en Tennessee...
Keep on moving, keep a rolling on
Siga en movimiento, siga avanzando.
You're flying too high, it's all over now
Sigue volando alto, ahora todo se terminó.
I move on
Seguiré adelante.

Yes Im gonna move, Im gonna move
Sí, me mudaré, me mudaré.
Said, Im gonna move, gotta go home
Dije que me mudaré, tengo que ir a casa.
I gotta go home, I gotta go home
Tengo que ir a casa, tengo que ir a casa,
Well tell ya
bueno, te lo digo.

I, I, I, I'm going home, I, I, I, I'm going home
Yo, yo, yo voy a casa, yo, yo, yo voy a casa.
I, I, I, I'm going home, I gotta go home baby
Yo, yo, yo voy a casa, yo, yo, yo voy a casa, nena. 
Ive gotta keep moving, I gotta keep rolling
Tengo que irme, debo seguir avanzando.
And Im gonna move
Voy a mudarme.
I said, Im gonna move baby
Dije que voy a mudarme, nena.
I said, goin' goin' home
Dije que me marcho, me marcho a casa.
Im going home darling
Me voy a casa, querida.


No hay comentarios: